måndag 9 juni 2014

LOPPISFYND

Jag vet att jag varit otroligt dålig på att blogga på den senaste tiden. Har helt enkelt haft fullt upp med annat i livet. Under dessa två månader har vi hunnit hitta ett hus och slagit till. En av de bästa sakerna med huset är att jag kommer få ett helt rum att sy och pyssla i! Tänk att bara kunna lämna sitt kreativa kaos och stänga dörren, ska bli underbart! Vi har också hunnit med att sälja lägenheten, jag har fixat nytt jobb och dottern har fått en ny förskoleplats. Men nu hoppas jag att mitt liv lugnar ner sig lite så att jag hinner sy och blogga en del =)

För ett par helger sedan var vi på landet. Jag var, som vanligt, på ett par loppisar. Fyndade riktigt fina tyger, gamla mönster, julgardiner och en grytlapp till min lilla samling. Allt detta för ca 140 kr. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar