söndag 4 januari 2015

DRÖMFÅNGARE

Hoppas ni alla haft en bra jul/ nyår! Vi har kunnat fira lite, men har mestadels spenderat ledigheten med influensan. Vi har legat i sängen och drömt febriga drömmar. Nu fångas alla drömmar som far in i sovrummet i denna =) Jag gjorde en liten drömfångare av en liten virkad duk och lite rester av mormors mors spetsar (och ett par bortsprättade). Tyget jag lindade runt hålbandet är bara trasor av ett gammalt örngott.Banden och duken är ditsydda för hand med några stygn. Enkel och blev rätt söt att ha i sovrummet. 

2 kommentarer:

  1. Vilken fin!! Jag har varit inne på att jag skulle vilja göra en egen drömfångare och det där var verkligen en jättefin variant :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att du tycker om den! Jag kanske får se en liknande på din blogg snart?

      Radera