söndag 3 mars 2013

SKÖTVÄSKA MED BLÖJFODRAL



Nu är jag äntligen klar med min nya sköterska. Jag har väntat på att få tillfälle att köpa tryck-knappar till axelbandet så att den kan hänga stadigt på barnvagnen. Skötväskan är sydd av ett jeanstyg och ett par gamla gardiner som min moster hade i sitt barnrum. I väskan finns ett litet fack att ha t.ex servetter i, en elastisk hållare till nappflaskan, ett större fack där det tillhörande blöjfodralet får plats samt det stora facket. Jag sydde också ett litet tillhörande fodral med dragkedja att lägga t.ex. nappar eller mobil i. Väskan är väldigt rymlig, vilket känns skönt. Jag är duktig på att ta med mig många grejor både till mig själv och min dotter ut på äventyr =)

Titta också in på inlägget ovan om hur jag sydde väskan.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar