onsdag 6 mars 2013

OVERLOCK


Min symaskin har fått en efterlängtad kompis på skrivbordet - en overlock! Jag har gått och suktat efter en overlock riktigt länge, men har tyckt att de är lite för dyra. Hittade sedan en fin overlock genom en vän på Sewing Machines Direct. Modellen heter Brother 3034D och kostade ca 2400 kr inkl. en massa tråd, saxar, tillbehör och frakt. Kom efter bara ett par dagar direkt till dörren. Jag kan verkligen rekommendera den. Nu håller jag på att öva på att sy på den. Känns lite ovant, men det går snabbt och det blir ju supersnygga sömmar! 

Här ska sys!!

2 kommentarer:

  1. Å, vad roligt, grattis till den!
    Lite avis, men jag är inte på den nivån riktigt känner jag.
    Lycka till!
    Maria W

    SvaraRadera
  2. Strålande! Hoppas det ingick en bra bärväska så du kan kånka med den på nästa syjunta!

    SvaraRadera